Thursday, March 14, 2013

MaAfKaN SaYa....~

Aku insan kerdil yang tak sempurna...

mungkin selama ini aku selalu menghina tentang keperibadian dirimu...
dan mungkin aku pernah mengeluarkan kata - kata yang kurang menyenangkan buat dirimu...
sesungguhnya aku in adalah insan yang kerdil yang selalu membuat kesalahan..
dan mungkin juga kini dirimu berasa jemu dengan kata MAAF dariku...

alangkah kira baiknya ingin ku minta agar dirimu tarik kata DIRIKU BAIK..
sebenarnya aku tak lah sempurna buat dirimu...
maafkanlah diriku walaupun aku akan berat mengatakan pelbagai hal yang tidak menyenangkan dirimu..
PERCAYALAH..
aku akan cuba menjaga hatimu supaya tiada duka lara, pahit jerih,
kerana bagi diriku,
aku tidak menginginkan dirimu merasakan semuanya..
tambah-tambah dari perbuatan dariku...

selagi hanya aku dikandung badan,
jasadku bersama roh,
selagi dunia bersama ku...
akan ku jaga dirimu sepenuh jiwaku,
walaupun betapa perihnya dugaan dan cabaran yang perlu dan terpaksa aku tempuhi...

mungkin kau tanya mengapa???
aku kini tak inginkan apa-apa darimu..
aku hanya inginkan kasih sayang darimu, cinta dan belaian darimu....
aku hanya insan biasa..
kadang-kadang bisa mengeluarkan kata-kata yang kalanya bisa menyebabkan dirimu sengsara...

AKU SAYANG DIRMU~

mungkin kata-kata mudah yang senang diungkap...
bagi diriku ia membawa erti yang mendalam..

AKU MINTA MAAF DARIMU atas segala salah dan silapku terhadapmu...
jauh didasar hati aku tak inginkan perbalahan...
sememangnya aku cintakan pendamaian...
semestinya aku sayang dirimu sepenuh jiwa dan raga ku...

kadang kala aku berusaha menasihati dirimu..
tapi mungkin cara ku yang salah..
walaupun dengan cara itu aku turut membuatkan dirimu panas...
aku tidak berniat sedemikian...
insyallah aku akan cari jalan terbaik untuk perhubungan kita...AMIN...<3


*sayang, abg harap sayang baca coretan ini...

No comments:

Post a Comment